úterý 1. září 2015

Jak to všechno začalo, aneb Liliana, a věk draků (2014)

Náhled do minulosti...

Na počátku všeho, celého příběhu i to jak se dostal na tyto stránky byl sen a vize o tom něco tvořit. Dlouho jsem bádala o čem bych tak měla psát. Inspirace přicházela a odcházela ve zmuchlaných stránkách. Když už jsem myslela že něco mám, přesvědčila jsem sama sebe že to není dost dobré, i když teď zpětně jsem si jistá že to bylo dobré. Vše co někdo stvoří pro druhé a hlavně pro sebe je dobré. Tato zkušenost mě naučila dvě věci. Za prvé, že vše co tvořím (nebo někdo tvoří) má hodnotu, i kdyby ta hodnota byla viditelná jen pro mě. Za druhé, člověk by se neměl do ničeho nutit, pokud ho to nebaví, neměl by to dělat, psát něco protože musím by pro mě byla noční můra, píšu protože chci a protože mě to baví.
A teď k samotnému příběhu. Na nějakou dobu jsem přestala psát úplně, neustálé zklamání že mi něco nevychází mi bralo energii a odhodlání. Můžu potvrdit že je pravda že štěstí k Vám přijde až když to nečekáte. Byla jsem rozhodnutá že psaní není pro mě. Pak se mi stalo něco co nastartovalo celý proces tvoření. Byl to sen, chtěla bych napsat obyčejný sen, ale není to pravda. Byl to sen který se zdál jako opravdový, a nebyl o mě. Ráno jsem se probudila a vše co jsem si zapamatovala jsem si sepsala na papír. Vznikla z toho moc hezká osnova. Najednou jsem byla zase šťastná, plná odhodlání, a to nejlepší plná fantazie a představ. Sedla jsem si k počítači a začala psát. Psala jsem celou noc, vznikl z toho surový příběh který můžete číst na těchto stránkách už v upravené verzi. Bylo to asi patnáct stránek surového textu. A proč jsem si byla jistá že to nebude stejné jako předtím? Protože tentokrát jsem nepsala, ale prožívala, všechny pocity, děj, prostředí. Ve všem je kousek ze mě, a z těch kteří tento příběh čtou. Každý dá mému příběhu vlastní plášť, vlastní kousek své fantazie. Pro mě je opravdu těžké být vůči hlavní hrdince nestranná, prožívám každý její krok, každou emoci kterou prožije. Její prostředí je pro mě svět kam se tak ráda vracím. Byla bych moc ráda kdyby byl i Váš. Chtěla bych ještě poděkovat prvnímu čtenáři který příběh čte (Ahoj Terezko:-D), mojí sestře. Oblíbila si hrdinku stejně jako já, podporuje mě abych psala dál a odhalovala tak krok po kroku další a další kousky Lilianina světa.
Dál děkuji všem kteří stránky navštíví, a ještě více těm kteří se na ně vrátí.

Žádné komentáře:

Okomentovat